🚚 DARMOWA DOSTAWA NA WSZYSTKIE ZAKUPY OD 99 ZŁ

Dostawa od 3 do 7 dni roboczych

Zwroty, Reklamacje

Brushme dokłada wszelkich starań, aby Twoje zakupy były udane.

Po zakupie nie można anulować zamówienia. W przypadku kiedy nie można anulować, klient będzie musiał poczekać na otrzymanie produktu i dokonać zwrotu zgodnie z naszą polityką zwrotów.

ZWROTY

Nasi klienci mają prawo do żądania zwrotu produktu w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia paczki.

Klient ma prawo do żądania zwrotu pieniędzy lub otrzymania nowego produktu w zależności od dostępności produktu.

Jeśli produkt jest:

  • wadliwy (jest wyraźnie uszkodzony);
  • zupełnie inny od zamówienia (zamówiony produkt A - otrzymany produkt B).

W przypadku, gdy produkt nie będzie dostępny, koszt środków zostanie zwrócony.


Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta. Informacja o adresie zostanie przekazana bezpośrednio podczas kontaktu mailowego.

ZWROTY (JEŚLI DOTYCZY)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. 

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą co zakup lub poprosimy Cię o numer konta bankowego na który wyślemy koszty.

OPÓŹNIONE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY (JEŚLI DOTYCZY)

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty bankowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może potrwać do 14 dni


Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem support@brushme.pl

Podaj numer zamówienia oraz wpisz przedmioty sprzedaży (jeśli dotyczy).

WYMIANY (JEŚLI DOTYCZY)

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres support@brushme.pl


WYSYŁKA ZWROTU

Wyślij nam e-mail na adres support@brushme.pl
, by uzyskać więcej szczegółów.

Jeśli rozmyśliłeś(aś) się i chcesz zwrócić do nas produkty, będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt do Ciebie dotrze, może się różnić.


WARUNKI WNIOSKOWANIA O WYMIANĘ LUB ZWROT:

Żadna prośba o zwrot pieniędzy nie będzie przyjęta po upływie 14 dni roboczych. Żadna prośba o zwrot pieniędzy nie zostanie zaakceptowana przed dostarczeniem przedmiotów.

Koszty przesyłki pokrywa klient.

Zwrócimy pieniądze tylko tą samą metodą płatności, z której pierwotnie płaci klient.

Przedmioty, które są uszkodzone, brudne, przerobione lub nie znajdują się w oryginalnych pudełkach lub torbach, nie będą przyjmowane do zwrotu.

Po wysłaniu potwierdzenia zwrotu do klienta zwrot może potrwać od 7 do 14 dni roboczych, zanim zostanie uwzględniony na wyciągu z konta.

Aby skorzystać z prawa do zmiany lub zwrotu produktu, musisz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem support@brushme.pl

WYMIANA TOWARU NA INNY, REKLAMACJA

- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Klient może złożyć reklamację po otrzymaniu. towar w ciągu 14 dni kalendarzowych

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: brushme@gmail.com ; 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:   
Spółdzielcza 8, 37-300 Leżajsk, Poland

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.

- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.

- Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.

Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy.

- Wymiana na droższy produkt: Należy dopłacić różnicę w cenie + koszt ponownej wysyłki. W celu wyliczenia różnicy za towar wyślij nam wiadomość na adres brushme.pl@gmail.com a my odpowiemy, na którym koncie zdyskontować różnicę

- Wymiana na tańszy produkt: od różnicy w cenie zostaje odjęty koszt wybranej opcji dostawy, reszta jest zwracana na konto podane przez Klienta.

Nasze dane:

VAT PL8161713778

NIP: 521538294 

support@brushme.pl

Czego szukasz?

Koszyk