Zwroty, Reklamacje
Po zakupie nie można anulować zamówienia. W przypadku kiedy nie można anulować, klient będzie musiał poczekać na otrzymanie produktu i dokonać zwrotu zgodnie z naszą polityką zwrotów.
ZWROTY
Nasi klienci mają prawo do żądania zwrotu produktu w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia paczki.
Klient ma prawo do żądania zwrotu pieniędzy lub otrzymania nowego produktu w zależności od dostępności produktu.
Jeśli produkt jest:
- wadliwy (jest wyraźnie uszkodzony);
- zupełnie inny od zamówienia (zamówiony produkt A - otrzymany produkt B).
W przypadku, gdy produkt nie będzie dostępny, koszt środków zostanie zwrócony.
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta. Informacja o adresie zostanie przekazana bezpośrednio podczas kontaktu mailowego.
ZWROTY (JEŚLI DOTYCZY)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą co zakup lub poprosimy Cię o numer konta bankowego na który wyślemy koszty.
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty bankowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może potrwać do 14 dni
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem support@brushme.pl
Podaj numer zamówienia oraz wpisz przedmioty sprzedaży (jeśli dotyczy).
WYMIANY (JEŚLI DOTYCZY)Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres support@brushme.pl
WYSYŁKA ZWROTU
Wyślij nam e-mail na adres support@brushme.pl, by uzyskać więcej szczegółów.
Jeśli rozmyśliłeś(aś) się i chcesz zwrócić do nas produkty, będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt do Ciebie dotrze, może się różnić.WARUNKI WNIOSKOWANIA O WYMIANĘ LUB ZWROT:
Żadna prośba o zwrot pieniędzy nie będzie przyjęta po upływie 14 dni roboczych. Żadna prośba o zwrot pieniędzy nie zostanie zaakceptowana przed dostarczeniem przedmiotów.
Koszty przesyłki pokrywa klient.
Zwrócimy pieniądze tylko tą samą metodą płatności, z której pierwotnie płaci klient.
Przedmioty, które są uszkodzone, brudne, przerobione lub nie znajdują się w oryginalnych pudełkach lub torbach, nie będą przyjmowane do zwrotu.
Po wysłaniu potwierdzenia zwrotu do klienta zwrot może potrwać od 7 do 14 dni roboczych, zanim zostanie uwzględniony na wyciągu z konta.
Aby skorzystać z prawa do zmiany lub zwrotu produktu, musisz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem support@brushme.plWYMIANA TOWARU NA INNY, REKLAMACJA
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Klient może złożyć reklamację po otrzymaniu. towar w ciągu 14 dni kalendarzowych
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: brushme@gmail.com ;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:
Spółdzielcza 8, 37-300 Leżajsk, Poland
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
- Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy.
- Wymiana na droższy produkt: Należy dopłacić różnicę w cenie + koszt ponownej wysyłki. W celu wyliczenia różnicy za towar wyślij nam wiadomość na adres brushme.pl@gmail.com a my odpowiemy, na którym koncie zdyskontować różnicę
- Wymiana na tańszy produkt: od różnicy w cenie zostaje odjęty koszt wybranej opcji dostawy, reszta jest zwracana na konto podane przez Klienta.
Nasze dane: