🚚 DARMOWA DOSTAWA NA WSZYSTKIE ZAKUPY OD 99 ZŁ

Dostawa od 3 do 7 dni roboczych

Wysyłka i Dostawa

UWAGA!!!
Każdy obraz wykonujemy indywidualnie. 
Przybliżony czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
W przypadku zamówienia obrazu według numerów ze zdjęcia, produkcja i wysyłka po zatwierdzeniu układu.

Jak tylko zamówienie będzie gotowe, wyślemy je.
Dziękujemy za zrozumienie, jesteśmy przekonani, że spodoba Ci się nasza jakość i zostaniesz naszym stałym klientem. 

Po złożeniu zamówienia klient otrzyma wiadomość e-mail na adres e-mail podany podczas składania zamówienia (czasami wiadomość e-mail trafia do spamu).
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, napisz do nas, a my wyjaśnimy wszystkie szczegóły.
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie w określonym terminie, poinformuj nas o tym e-mailem.

Przygotowanie zamówień może potrwać dłużej, gdy otrzymujemy ogromną ilość zamówień dziennie. 

Sposoby dostawy:
- Paczkomaty InPost 
- InPost Przesyłka kurierska
- DPD
- GLS
- DHL

Zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Jeśli jesteś niezadowolony z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego adresu e-mail support@brushme.pl Zwykle odpowiadamy na wszystkie wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin.

ZWROTY
Jeśli zmienisz zdanie, możesz zwrócić farby do nas za pomocą ustalonych numerów w ciągu 14 dni od otrzymania bez podania przyczyny. Należy pamiętać, że z prawa do zwrotu wyłączone są powody osobiste, więc nie można anulować zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

PROBLEMY Z DOSTAWĄ
Jeśli przesyłka nie dotarła w ciągu 14 dni, należy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.

Jeśli nie możesz znaleźć swojej paczki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego adresu e-mail support@brushme.pl.

Jako klient jesteś odpowiedzialny za podanie nam prawidłowego adresu dostawy. Jeśli zamówienie nie może zostać dostarczone z powodu nieprawidłowego adresu dostawy, naliczymy opłatę w wysokości do 15,00 ZL za koszt dostawy.

W przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu należy skontaktować się z nami w ciągu 3 dni. Prosimy o podanie numeru zamówienia i udokumentowanie uszkodzenia zdjęciami.

NIEOTRZYMANE TOWARY
Jeśli nie otrzymałeś towaru w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia lub zamówienie zostało utracone, wyślemy Ci zamówienie zastępcze. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane na poczcie w określonym terminie z powodu nieprawidłowego adresu dostawy lub zamówienie nie zostanie odebrane w określonym terminie, kosztami dostawy może zostać obciążony klient.

WADLIWE LUB USZKODZONE TOWARY
Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony, można zażądać zwrotu pieniędzy, przedstawiając dowód fotograficzny (wada produkcyjna lub uszkodzenie podczas transportu). Zdjęcia należy wykonać natychmiast po otrzymaniu towaru lub po jego otwarciu. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, uszkodzenie należy zgłosić nam pocztą elektroniczną w ciągu 3 dni od otrzymania towaru.

Chcielibyśmy jeszcze raz przypomnieć, że zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem. W przypadku jakichkolwiek problemów z naszymi produktami prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego adresu e-mail support@brushme.pl.

ZAPAMIĘTAJ
– Po zatwierdzeniu i zweryfikowaniu płatności, realizacja zamówień w naszych magazynach może potrwać do dwóch dni roboczych.

– Czas realizacji i czas wysyłki mogą się wydłużyć ze względu na dni świąteczne.

Korzystamy z usług znanych międzynarodowych przewoźników, aby zapewnić, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie szybko i bezpiecznie.

Nasze produkty wysyłamy z magazynu w Leżajsku. Dokładamy wszelkich starań by przesyłka jak najszybciej do Ciebie dotarła.

Zamówienia można wysyłać tylko na jeden adres. Aby wysłać przesyłkę na wiele adresów, musisz złożyć osobne zamówienie na każdy adres.

Zamówienia są wysyłane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

- Oferujemy także dostawę naszych produktów po całej Europie. Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o kontakt mailowy z nami brushme.pl@gmail.com.

- Prosimy o informowanie nas mailowo w razie wątpliwości lub pytań 

support@brushme.pl, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

Czego szukasz?

Koszyk